Blogger Layouts

Followers

..Rutin Harianku...(^^,)

Pergh!!!..penat + mengantuk + macm2 lg la = xtau nk bt ape dh...


ye la..mau aku x cm 2..seharian aku keje..mengadap laptop buat coding dr kul 9.00 - 6.30 ptg bru la aku leh tgk dunia luar..mate aku ni dh xlrt nk bkk lg dh...huhuuh..


so ..

aku bt keptsn nk g amik angn kat taman...nk release tension la ape lg kn??...hehehe..ape lagi..aku g je taman mn2 yg terdekt sambil ditemani oleh isteri tersyg, ktorg jln2 la kat taman 2..tengok gelagat manusia, tgk kanak2 main..tgk segala2nya yg boleh tenangkn otak aku ni..
my lovely wife suke sgt tgk baby2 yg ade kat c2..kdg2 aku berckp sndri dibuatnya..lg 1 die suke sgt bg ikan mkan yg ade dlm tasik 2..bl aku tgk die tersenyum gmbr segala pnt aku pn hilang...huhuh..so...aku amik keptusan setiap kali aku blik keje ktorg akn ke mn2 taman amik angn ptg sblm blik rumah...memang best!!!...lebih2 lg ade insan tersyg yg sentiasa menemani aku...thanx honey...   
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment